2016-05-24
На сучасному етапі розбудови національної системи освіти, в основу якої закладено гуманістичний підхід до організації педагогічного процесу, однією з актуальних є проблема забезпечення наступності в навчанні.
У законі України «Про освіту» зазначено, що саме наступність є однією з обов'язкових умов для здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей.
Із метою показу наступності у вивченні математики 24 травня 2016 року зібралися разом учні 4 та 5 класів разом зі своїми вчителями Дубно Катериною Володимирівною та Леськів Ольгою Михайлівною для проведення «Години цікавої математики», метою проведення якої було підтвердження слів видатного українського педагога В. О.Сухомлинського про те, що «...наступність у навчанні — це, з одного боку, продумана підготовка учнів до набуття нових знань і, з другого, — уміння вчителя під час викладання нового матеріалу спиратися на ті знання, які вже мають школярі, розкривати й удосконалювати їх» .
Діти з цікавістю подивилися презентацію «Деякі факти з історії виникнення чисел», а потім поринули у вир цікавих завдань, конкурсів, більшість із яких потребувала логічного мислення. Байдужих не було! Свято вдалося! Дуже старалися капітани команд Тухай Тетяна з 4 класу та п’ятикласник Козак Юрій.
Із невеликим відривом перемогла команда 4 класу.
Діти одержали грамоти та солодкі призи й переконалися, що навчання математики в початковій школі створює міцне підґрунтя для продовження математичної освіти в основній школі.
Учитель початкових класів Тростянецької ЗОШ І-ІІ ст. Дубно К.В., учитель математики Тростянецької ЗОШ І-ІІ ст. Леськів О. М.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |