2014-04-15
На уроці дуже важливий особистий приклад педагога
В. Сухомлинський
Озброївшись цим гаслом (розуміючи його по-своєму), директор провів відкритий урок для вчителів школи. У цьому йому допомагали учні 6-го класу. Вони вивчали особові та зворотний займенники, їх словозміну.
Урок розпочався із запису речень тексту про Україну, який дав можливість повторити вивчене учнями про особливості простого ускладненого речення однорідними членами, звертанням. У ньому шестикласники відшукали майже всі особові займенники. Це допомогло активізувати їх до вивчення нової теми.
Далі з’ясовували лексичне значення окремо кожного займенника, особливості їх відмінювання, граматичного значення. При цьому учні були залежно від займенника - «золочів’янин», «прикарпатець», «подолянин», «галичанка», «львів’яненя», «західняки», «тростянеччани», «східняки». Це словотворення пожвавило учнів. Адміністративно-історико-етнічні назви, що використовувались для творення згаданих вище слів, учні відшукали на карті.
Для з’ясування значення займенників було використано власну презентацію учителя, яка була проілюстрована світлинами. На них учні цього ж класу – активні учасники Весняної толоки з озеленення та благоустрою впродовж останніх трьох років. Фотографії на уроці стали тими «живчиками», що спонукали учнів до подальшої роботи.
Урок завершився обговоренням. Учителі побачили «плюси», - вони будуть ними використані у подальшому, - а їх наставник врахує зауваження та побажання.
Учитель української мови та літератури Тростянецької ЗОШ І-ІІ ст.. Савчук А.Ю.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |